2010-01-19

Tisdag

Skulle börja vända tillbaka dygnet så smått genom att gå upp klockan 8 idag. Det gick väl okej, drog mig bara till 9:30, med alldeles för få timmar i bagaget. Men nu är jag åtminstone trött, och klockan är bara 21:15 så det ska nog gå att komma i säng inte alldeles för sent, och inte vara en zombie när klockan ringer 06:30 imorgon. Förhoppningsvis kan jag vara vaken resten av matchen i alla fall, andra halvlek började precis (handbolls-EM om det är någon som inte har koll).

Har träningsvärk i magen idag också, har visst legat på sofflocket med träningen lite för länge, men jag har varit förkyld så har känt att det har varit säkrast att ta det lugnt, fast nu är det slut på det. Slog min rekordtid i jägarsitsen idag också, 3,5 minuter. Efter det kunde jag knappt stå på benen, men det är ju kul att det går framåt i alla fall.

Imorgon är det äntligen dags att börja skolan igen. Lovet blev två dagar längre eftersom jag bytte kurs till Driftsäkerhetsstyrning, som drar igång imorgon. Ska bli intressant att se vad det kan vara för något. Nu börjar andra halvlek, så detta får räcka för idag!

Inga kommentarer: