2010-01-24

Äntligen snart måndag!

Daniel Gilbert på Sticky Fingers på fredags med Erik var riktigt skoj. Hade inga stora förhoppningar på det efter att ha lyssnat igenom på Spotify, men han var mycket bättre live tyckte jag allt. Tyvärr blev det inte så mycket sömn när jag kom hem, sov kanske tre timmar innan jag skulle upp och iväg till Stenungsund, för Davids svensexa. Riktigt skoj att låta honom sjunga karaoke på torget i Stenungsund och den sortens trevliga saker. Sen blev det också paintball på kvällen, det hade jag aldrig provat innan. Jösses vad jag har träningsvärk i låren idag. Sen idag hann jag umgås lite med mina brorsöner innan det var dags att åka in till stan igen.

Träningsvärken i låren kommer passa bra imorgon när thaiboxningen börjar, jag kommer nog vara ganska mör i kroppen tisdag-onsdag. Ska bli intressant att se hur lång tid det tar att komma i form.

Inga kommentarer: