2010-01-17

Söndag

Idag blev det spelkväll hos Elfving och Mathilda, tillsammans med Mikael. Jag och Mikael var helt överlägsna på Alias oväntat nog, eftersom jag aldrig har spelat det innan. Och trots att jag och Mikael fick brutalt svåra ord i början mot Elfving och Mathildas lätta. Blev nästan som i Kvarteret Skatan när dom spelar Pictionary (försökte hitta klipp på youtube men utan framgång). Sen vann Elfving på Rappakalja, och sen skulle Elfving och Mikael spela Magic och då fick jag och Mathilda sitta bredvid och titta på och prata skit istället. Men det var trevligt, och tur att jag kom ut ur huset, hade nog legat kvar i sängen fortfarande annars. Särskilt som att jag är ledig både måndag och tisdag innan skolan drar igång, vad fan ska jag hitta på fram tills dess? Oroa mig för om exjobbet blir av eller inte? Nej, det ska jag inte, för jag tror det löser sig.

Jag var inte så full att jag inbillade mig i fredags, jag blev faktiskt fotad. Och sjukt stilig på bild blev jag dessutom, ska nog ha slips alla kommande utekvällar, det är grymt!

2 kommentarer:

Mathilda sa...

haha, skojig bild! det var roligt att ni kom förbi.

Malin sa...

Den minen är det bara två till som kan - far din och bror!