2010-01-12

3

Nej, jag har inte redan gett upp bloggen igen, jag är bara inne i en riktigt festlig arbetsperiod nu. 6 pass på raken med start i lördags. Fast ikväll var jag tvungen att gå hem tidigare, för jag hade så förbannat ont i magen. Förhoppningsvis är det bättre imorgon, har inte riktigt råd att vara hemma så här.

Annars så skulle tydligen den sista tentan jag skrev i december (den 18:e) vara rättad, så nu gäller det bara att vänta på att resultatet ska komma in på studieportalen vilket då kan ske när som helst, lite väl spännande för mig. Om den är godkänd så måste jag dock bjuda på smörgåstårta, vilket jag lovat Simon, så jag vet fan inte om jag nästan hoppas den är underkänd så jag slipper det, smörgåstårta är dyrt!

Lite segt att inte veta hur det blir med exjobbet än heller, är ju bara en vecka tills skolan börjar, när får vi besked?

Inga kommentarer: