2010-01-15

Äntligen fredag!

Tillbaka i verkligheten efter 60 timmars jobb på 6 dagar. Första och sista gången jag bokar upp mig på en sån helvetesvecka. Nu har det i och för sig varit gott om folk senaste dagarna, men det är segt att jobba så mycket ändå. Man vaknar, går upp, slösurfar lite, går till jobbet. Gånger 6.

Missade sista tentan med 6 poäng också. Ganska surt, jag var väl i princip den enda som lyckades klanta till det så på den. Men med två 4:or sen tidigare från december-perioden så är det ganska lugnt ändå. Och nu slipper jag dessutom lägga massa pengar på att bjuda på smörgåstårta, vilket jag hade varit tvungen att göra annars.

Nu blir det lugnt och fint i helgen, och sen börjar skolan på måndag. Just nu vet jag inte ens vilken kurs jag ska läsa, och exjobbet är ju inte spikat än, så det är lite ovisst just nu. Ska jag byta från "Matematisk överbryggningskurs" till "Driftsäkerhetsstyrning"? Spelar det nån roll? Innehåller nån av kurserna något som jag kommer ha användning för någonsin? Det mest tragiska är nog att de två kurserna är de två som verkar roligast av de som går i läsperiod 3. Får nog singla slant för att lösa det här problemet...

Inga kommentarer: