2010-01-22

Äntligen fredag!

Samlade vuxenpoäng idag när jag och Niclas hade telefonkonferens med företaget som vi vill göra exjobbet hos. Och det verkade som om det var mer eller mindre klart att vi får det, en riktig lättnad. Så nu blir det till att fira med Pettersson på Sticky Fingers ikväll och se på Daniel Gilbert. Jag har dock inte hört mer än ett par låtar med honom från Spotify, och jag vet inte. Tvek. Men det blir nog bra ändå, man har ju aldrig tråkigt i Eriks sällskap. Skönt att den här tuffa veckan är över annars, med lektioner både onsdag och fredag. Får njuta nästa vecka för då blir det samma, men sen drar exjobbet igång om allt går som det ska, så då blir det dygnet runt istället! Blir nog en hel del sitta på tåg mellan Göteborg och Västerås då, så jag måste köpa nya böcker, är snart klar med den sista av de fyra pocket-böcker jag köpte i oktober. Eller ska man köpa en laptop som man kan se på film på istället? Det blir nog för dyrt. Nu ska jag börja ladda för måndag när thaiboxningen börjar, fan vad skoj det ska bli!

1 kommentar:

Malin & Andreas sa...

Grattis till Ex-jobbet!