2010-01-16

HELG!

Igår blev det dubbelt firande. Hade gjort det sista av 6 arbetspass, och dessutom verkar det som om exjobbet har löst sig (får definitiva besked på fredag). Så det hade varit riktigt skönt om det blir spikat. Visserligen får jag och Niclas åka upp en hel del till Västerås i så fall eftersom de har sitt huvudkontor där, men det är det värt.

Nåväl, Patrik skulle boka bord på Beefeater men det gick inte, så vi fick fräsiga eld-bordet på Svarta oliver istället, funkar ju också. Det var lite mycket återbud bara, det blev bara, jag, Patrik, Hampus och Hampus kusin med tillhörande tös. Hade egentligen inte tänkt gå ut efteråt, men det blev förfest hos Hampus, där han bjöd på svindyrt vin, och sen drog vi ner till Nefertiti. Jag gillar verkligen det stället, men jag har fortfarande inte avgjort om musiken är bra eller inte. Är den det?

Bjuden på hemmafest hos Håkan ikväll, men blev tyvärr tvungen att lämna återbud på grund av bakfylla. Så nu kommer morsan och farsan in istället och lagar mat till mig.

Blev fotad igår också av någon som sa att hon var från Djungeltrumman... måste se om de bilderna går att få tag på! Jag var ju ändå sjukt stilig igår, slips och grejer till och med!


Inga kommentarer: