2008-03-04

Ännu en anonym titel

Hade ju lite party här i lördags, men har inga bilder på det än, det var nog bara Karin som tog ett par stycken för övrigt. Men det var kul att så många kom i alla fall, bra drag blev det till slut. Jag vet dock inte om klubben i Mölndal som vi drog till var så fantastisk, men det var trevligt, jag hade väldigt skoj.

Var precis inne på Lasses hemsida och gjorde nåt som ni alla som läser det här också borde göra, nämligen förbeställa Lasses nya skiva, ska bli trevligt att få den i brevlådan på releasedagen. Nu har jag kanske tjatat lite väl mycket om honom på sistone, men det är för att han är grymt bra. Fantastiskt otroligt jävla grymt bra.

Ikväll (och imorgon) ska jag se på Champions League, det är trevligt att ha de kanalerna så att man kan få se lite bra fotboll... får dock hoppas att det blir en lite roligare match än förra gången. Visst, det var ju en del chanser förra gången, men 90 minuter utan mål är inte så roligt.

Tentaveckan börjar närma sig nu, första tentan i Termodynamik och strömningslära på måndag, inte så bra timing att jag ska jobba både fredag och lördag, men det hade varit sämre att jobba i söndags, och dessutom gick det att registrera sig till nån annan klass omtenta i Termodynamik 28 mars så det är ingen fara. Ska bli trevligt med lite påsklov också för den delen, så att jag har lite tid att åka hem till Stenungsund och hälsa på igen, där har jag inte varit sedan annandagen i julas, med andra ord har jag aldrig varit hemifrån så här länge innan. Men alltså bara två veckor kvar nu, så håll ut!

1 kommentar:

Anonym sa...

glory glory maaaan uniteed! glory glory...

Den där klubben sög hårig getballe, och det är inte så gott om det låter!