2008-02-24

19 mars!

Idag fick jag syn på det här när jag var inne på Lasses hemsida: http://www.lasselindh.se/?p=40
Shit pommes frite, det är inte ens en månad kvar tills nya albumet kommer, det ska jag förboka så fort det över huvud taget går att göra, och det tycker jag att ni också ska göra. Lasse är fan Sveriges mest underskattade artist.

Hade lite besök här i går av Simpa, Elfving och Pettersson, vi begav oss till Chalmers (längesen man partajade där) och beachgasquen, det var festligt, vi träffade Feddan där, det var inte igår jag såg honom direkt. Dock tappade han bort mobilen, inte bra Fredrik! Pettersson stannade kvar tills idag och följde med och kollade på när Karin tävlade i hoppning i Billdal. Jag fick hålla i videokameran då så jag kunde inte ta några bilder, men jag tog några väldigt dåliga bilder med mobilen igår på gasquen:

1 kommentar:

Anonym sa...

åh vad festligt det ser ut.