2008-02-22

Ännu en helg, ännu en dugga

Nu är alla säkert väldigt nyfikna på hur KIKK-dagen gick, och det gick bra. Det var ungefär 15 minuters arbete sammanlagt, med att bära lite saker, sen resten av dagen stå och snacka med dem från företaget, men det var intressant det också, Consat verkar vara ett bra företag åtminstone.

Har varit på Elgiganten två gånger med min mobil nu också, och det verkar som om den funkar nu, och att jag slipper ha den på deras service i 3 veckor, tack och lov.

Det blir mycket ös i helgen också, för jag har mekanikdugga nr 2 på måndag, lär behöva studera en del inför den. Många spännande moment, som jämvikt i 3 dimensioner, friktion, masscentrum, och kinetik. Otroligt, makalöst festligt. Det är nog så mycket ös det blir, annars var jag faktiskt hembjuden till Stenungsund imorgon, men det får bli någon annan dag. Nåväl, det var allt jag hade på hjärtat för tillfället, vi ses!

1 kommentar:

Anonym sa...

vi väntar fortfarande på inflyttningsfesten!