2010-02-23

Frisk?

Nu har jag bestämt mig för att jag är frisk från magsjukan. Trött nåt så in i helvete på att sitta inne och ta det lugnt bara. Idag har jag i alla fall kunnat äta precis som vanligt igen. Känns dock som om jag har tappat nåt i vikt de här dagarna, jeansen sitter inte på som vanligt längre. Det är synd att jag inte har någon våg som kan bekräfta eller avfärda de känslorna. Stannade hemma från thaiboxningen ikväll också, men på onsdag får det allt bli av. Och en löprunda med Fredrik ska gå att klara av innan den här veckan är över.

Det blev lite OS idag också. Jag hade satt klockan på 06:00 för att se Sveriges match, men när jag gick upp och såg att USA hade slagit Kanada så att vi inte hade någon realistisk chans att bli gruppetta så gick jag och la mig igen. Sprintstafetten för tjejerna var lite roligare att se, kul att det blev ett silver. Sitter och slökollar lite på curlingen nu, Sverige - Kanada, men det går så dåligt och är så tråkigt att jag tror att jag lägger mig istället.

Hade egentligen tänkt att gå på KiKK imorgon, Lindholmens egen mässa där företag kommer och ställer ut så att man kan spana in arbetsmarknaden. Kollade dock igenom listan över företag som skulle vara där imorgon, och inte ett enda intressant, helt otroligt. Förra året var det ändå en hel del intressant. Det får bli att plocka fram de gamla skolböckerna imorgon istället och börja förbereda för omtentan. Där finns det tack och lov gott om tid, den är först 9 april, men det skadar inte att vara ute i god tid.

Inga kommentarer: