2010-02-03

Bland beduiner i Sahara träffar du nån från Chapmans torg

Boplats överraskade mig igår genom att skicka ett mail och säga att jag var inbjuden på visning till en lägenhet i majorna... hur stor är den chansen undrar jag, det brukar vara hutlöst många sökande på de lägenheterna. Nåväl, jag gick dit. Inte var den stor, men det var i alla fall en 2:a, och om jag har riktig tur så får jag den. Och då blir jag granne med Elfving, det är nästan det bästa!

Han tyvärr inte hem i tid för att packa ihop grejerna och dra iväg på thaiboxningen, så det får bli förmiddagspasset imorgon istället.

Den nya tisdagsaktiviteten verkar för övrigt vara pubquizzet på Notting Hill, som är riktigt skoj. Igår fick vi riktigt bra poäng, mycket tack vare den alltid så allvetande Erik Pettersson, som bidrog med sin kunskap om allt och inget.

Så nu är det bara att hålla tummarna tills boplats hör av sig igen... får hålla till godo med den här underbara låten så länge:

Inga kommentarer: