2010-03-29

Titel

Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera på sistone, men jag har haft lite annat för mig. Exjobbet uppe i Västerås stjäl en del tid då man måste vara där uppe en hel vecka i taget. Men det är intressanta erfarenheter, har kommit på att jag nog vill jobba på kontor, det känns som min hemmamiljö på nåt sätt. Ingen kontakt med några kunder alls, det har jag fått nog av på mitt nuvarande jobb.

Sitter annars och skriver från soffan på nya laptopen. Jag är väldigt förtjust i den, skönt med en laptop som verkligen är bärbar också, den väger inte mycket. Fast nu bloggar jag mest för att Sara tyckte att jag skulle göra det. Hon är i Indien nu och det är fruktansvärt tråkigt i Göteborg utan henne. Så när du läser det här, SKYNDA HEM! Annars ska jag ha fest i din lägenhet!

Jag har ett bra tips också: Häcken vinner SM-guld i fotboll. Frölunda Indians vinner INTE SM-guld i hockey.

Jag hade en festlig bild från Västerås som jag hade tänkt lägga upp men blogspot ska visst bråka idag så jag får skita i det.

Inga kommentarer: