2010-03-11

Hemma igen!

Då var man tillbaka i Göteborg igen då. Jag har (tillsammans med Niclas) spenderat de senaste 4 dagarna med aktiviteter som har varit ganska ovanliga för mig senaste tiden: bo på hotell, gå upp innan 7, jobba på kontor. Eller jobba och jobba, första tre dagarna var utbildning i Catia som var väldigt givande för exjobbet, det ska nog gå att lösa uppgiften nu tror jag. Sen så fick vi våra platser på kontoret också, varsin hörna i ett öppet kontorslandskap. Känns lite konstigt och ovant att sitta där på en seriös arbetsplats, men samtidigt är det nog precis där jag hör hemma... så länge det är nära till fikarummet med gott och gratis kaffe.

Annars måste jag säga att jag har blivit väldigt förtjust i Västerås senaste dagarna. Kanske inte världens mest spännande stad, men det är mysig och trevlig, och lagom på nåt sätt. Vem vet, jag kanske flyttar dit även om jag inte får något jobb efter exjobbet.

Nu ska jag i alla fall vara i Göteborg kommande vecka, och se vad jag och Niclas kan göra på exjobbet här nere så länge, finns en hel del som kan fixas.

Hände dock en tråkig grej där uppe också, var ute på en löprunda i måndags, och det verkar som om knät har pajat igen. Förhoppningsvis är det ingen fara för starten i Göteborgsvarvet, men det får bli till att ta det lugnt i nån vecka till och sen ska jag prata med en sjukgymnast så jag kan få ordning på det här jävla knät.

Inga kommentarer: