2010-03-06

Pankisfredag!

Omtentapluggkväll och pankisfrossa med Pettersson igår, det gick till så här:

1. Erik fixade smeten och stekte pannkakorna i min stekpanna som inte fungerade allt för bra för det ändamålet, det blev mest pannkaksgega av allt. Jag fick vispa grädde.

2. Efter alldeles för många pankisar så skulle Erik försöka räkna matte, han gjorde två tal innan han somnade på sängen av all mat. Jag satt ändå och pluggade i säkert en timme innan jag också gav upp.

Nu ska jag till jobbet om en stund vilket jag inte är särskilt sugen på, mest för att jag inte kommer få så mycket sömn i natt innan det är dags att ta tåget till Västerås. Jag hoppas att det fortfarande finns snö och så där uppe, det börjar bli lite läskigt med sol och plusgrader här nere nu tycker jag.

Inga kommentarer: