2010-03-04

Titel

Då börjar exjobbet nästa vecka med en tredagarsutbildning. Äntligen kan man sätta igång och känna sig lite produktiv igen, även om det har blivit en hel del omtentaplugg den här veckan. Det var först idag som vi fick klart med boendet för nästa vecka, det har känts väldigt ovisst. Det slutade med att vi får bo på hotell, som skulle vara av "enklast möjliga" kvalitet, men så såg det verkligen inte ut när man kollade på hemsidan, kommer bli intressant på söndag när vi åker upp.

Jag har en del goa blåmärken på högerarmen nu sen thaiboxningen igår. Det var väldigt mycket öva slagkombinationer igår och det är riktigt jobbigt om man inte är van märkte jag. Ikväll blir det löpning med Fredrik, och nästa vecka blir det bara löpning och ingen thaiboxning, då vi är i Västerås.

Omtentaplugget ja, håller på att sammanställa allt jag behöver kunna till tentan, och den sammanställningen kommer nog bli väldigt saftig. Har en sammanställning sen vi tentapluggade i december, men jag måste nog utöka den för jag behöver verkligen vara på säkra sidan. Det är bara synd att det är den tråkigaste kursen någonsin som jag har kuggat, jag får verkligen ångest bara jag tar fram den hemska kursboken.

Upptäckte ett nytt bra band också. Eller nytt och nytt, någon har tipsat mig om de förr men inga låtar fastnade förrän i veckan när jag råkade få på en låt av en slump, av Sambassadeur.

Inga kommentarer: