2008-10-22

Halvtidsvila, APU - Joakim 0-1?

Ena tentan avklarad idag, i Affärsdriven Produktutveckling. Det är nästan så att man vågar se ljuset i slutet av tunneln, för nu är det bara materialtekniken kvar på fredag eftermiddag. Tyvärr blir det ju ingen Champions League ikväll, eftersom 6:an inte ska visa något. Det verkar som om man måste skaffa Viasats egna kanaler om det ska gå att se fortsättningen. Väldigt dystert, Champions League är ju bland det bästa som finns. Men på tal om fotboll så var jag med Mikael och Fredrik igår och spelade lite, kändes ju att jag inte har varit igång på ett tag. Fast det var skönt att få röra lite på sig, ska väl försöka hänga på där lite fler gånger.

Blir skönt med helg också, ska hem till morsan och farsan och hälsa på, efter eftertentabowlingen på fredag kväll. Sedan blir det fint besök på lördag med Linn och Mikael som kommer förbi med sin lilla son och säger hej, sen ska jag även få se Filip som inte har varit hemma på år och dag! Ser fram emot det här. Med lite tur så får jag nog träffa mina små härliga brorsöner också!

Om en stund kommer Karin och hämtar mig, och imorgon blir det heldag med materialteknik. Har inte studerat det sedan förra veckan då den andra kursen har tagit upp all tid, så får väl se vad jag kommer ihåg av fasdiagramen och sätthärdningen och segjärn och allt det där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi får hoppas att det sänds på 6an nästa vecka :)