2008-10-14

Domedagen närmar sig

Drunknar i tentaplugg för tillfället, och knappt en krona kvar för den här månaden. Den 25e har sista tentan varit, samtidigt som lönen kommer, och till på köpet börjar en jobbfri helg, jag längtar! Idag fick vi dock två övningstentor, och den ena kursen (Affärsdriven Produktutveckling) känns plötsligt väldigt överkomlig, medan Materialtekniken fortfarande kommer bli jobbig att fixa. Det är tur att man har två rediga studiekompisar, annars hade jag bara suttit och degat.

Men allt är inte bara segt, fick min iPod Shuffle för ett par dagar sen, och den är väldigt fin. Vad ska man med en display till när det bara är 1GB minne? Morsan och farsan var och hälsade på förut också, och hade med sig jättemycket mat, precis nu när jag kände att jag måste handla. Det blir med all sannolikhet nytt rekord den här månaden för minst pengar spenderade sen jag flyttade hemifrån. Tyvärr kommer jag dock hamna några hundra spänn minus, istället för dryga 3000 plus som jag hade gjort om jag hade jobbat mina 4 pass i augusti... nåväl, det var skönt att ha lite semester också.

Personalpokerturneringen börjar närma sig också, den ska jag lätt vinna!

2 kommentarer:

Filip Olsson sa...

skäms på dig om du inte vinner personalturneringen!!! :)

jhallberg sa...

jag ska lätt ta hem hela skiten!