2008-09-26

CL nästa vecka igen

Min smörkniv av metall gick sönder igår. Det var lite roligt, för den gick sönder som ett utmattningsbrott som vi precis har gått i genom i Materialtekniken. Äntligen en kurs man kan ha användning av i det vardagliga livet.

Lite dåligt med uppdateringar nu, men det är ganska tjockt nu, med både det ena och det andra. Som till exempel att min lediga fredag inte blev så ledig eftersom Kaj tvunget ska ha sina handledningstillfällen på fredagar. Och så blir det jobb på söndag eftersom det är sovmorgon till efter lunch på måndag. Jobbade inget i augusti vilket gjorde att jag inte fick nån lön nu utan endast CSN-pengarna, det vill jag inte vara med om igen. Hur klarade jag mig utan att jobba innan egentligen?

1 kommentar:

Anonym sa...

Lön är beroendeframkallande...