2008-09-15

SPORT!!!

Nu är det bara en dag kvar innan det äntligen drar igång igen; Champions League. Så det blir mycket sport i veckan, då det även är premiär för Elitserien ikväll med den spännande matchen Frölunda - HV71 som otroligt nog också visas i SVT. Tyvärr har jag inte hittat vilken match som visas i TV6 på onsdag, det är några riktigt intressanta möten, någon som har koll? Annars blir det till att hålla tummarna för Juventus - Zenit St Petersburg, det lär bli en riktigt bra match. Och på tal om bra program på TV så såg jag den fantastiska gameshowen "Hål i väggen" igår, fånigare får man leta efter. Särskilt med tanke på hur de avgjorde vem som vann. Jag tycker de ska göra svenska versioner på de lite sjukare japanska programen, det hade varit mycket festligare.

Imorgon slår jag nytt rekord i sovmorgon, har nämligen första lektionen 15:15, så då kan jag nästan gå upp som om jag hade jobbat ikväll. Gött värre.

Inga kommentarer: