2008-09-10

Sverige - Ungern

Fick lite trevligt sällskap till matchen av Elfving, som dock mest spelade Spore under matchtiden. Nåväl, första halvlek var inte mycket roligt att se, Sverige och Ungern på ungefär samma nivå med typ lika farliga målchanser. Kim Källström hade en riktigt festlig högerkanon som gick rakt åt helvete. Andra halvlek: inte helt fantastiskt spel, men tack och lov kom det två mål, och det första av Källström var riktigt vackert. Ingen slump att den mannen är fostrad i Häcken. Men att släppa in ett gratismål till Ungern i absolut sista matchsekunden var riktigt bedrövligt. Nästa vecka blir det dock lite bättre fotboll då Champions League drar igång, som vi har väntat på ända sedan John Terry missade det gyllene läget mot Manchester United.

Jag har testat Google Chrome också, men jag har en liten fråga; gör det NÅGOT bättre än Mozilla Firefox, eller har jag missat något?

Riktigt lång och seg dag i skolan imorgon, så nu ska jag lägga mig, ha det bra.

Inga kommentarer: