2008-09-07

Helg

Igår gav min fina söta cykel upp. Skulle cykla till jobbet då det inte går några bussar hem, men jag hann inte längre än till Redbergsplatsen förrän jag hade fått punktering igen, denna gång på båda däcken. Som att bryta båda lårbenshalsarna i samma fall ungefär. Så det är frågan vad jag ska göra med den nu, ha en cykel är väldigt smidigt, men det är frågan om det är värt att reparera den nu.

Annars var det mycket jobb i helgen, men det var lättare att komma tillbaka efter en månads uppehåll än vad jag hade trott, har väl dealandet i blodet vid det här laget. Blev dock tvungen att gå hem efter jobbet tack vare incidenten med cykeln. Det som är mest segt är nog att jag börjar 8:30 imorgon, lite skillnad från att börja 19:45, kommer vara trött som fan imorgon.

Hade besök av Simpa idag också som kom på kaffe och wienerbröd, mycket trevligt.

Inga kommentarer: