2008-05-03

Stoppa pressarna!

Halvvägs genom helgens arbete nu, det har faktiskt varit mycket mer bekvämt än jag hade väntat mig. Jag trodde det skulle vara som under Christmas Poker Week, men nu efter turneringens slut på kvällen så har inte ens alla bord varit öppna för cash game. Turneringen har lockat en hel del kändisar, trots inköpet på 6000 kr, och det är konstant minst 3 st med press-pass som springer omkring och kollar allting. Faktum är att jag fastnade på bild på liverapporteringen från poker.se, med bildtexten "bästa polisongerna i hela Götet", vilket jag och mina kollegor tyckte var lite roligt. Se själva här. Har ju inte direkt några bilder från mig in action på jobbet, så det kan ju vara lite roligt att se också:


Nu ska jag käka frukost och gå till jobbet, ha det fint!

1 kommentar:

Anonym sa...

OBS! Bilden är ett montage!
Det är ju helt uppenbart att man inte kan ha så bra polisonger!