2008-04-07

Tro och Tvivel

Fick tillbaka resultatet från termotentan precis, och den blev godkänd, riktigt otroligt skönt, nu kan jag äntligen lägga den kursen bakom mig. Dessutom skiner solen, en riktigt underbar dag trots att det är måndag. Tyvärr hämtade jag ut mekaniktentan också och upptäckte att jag hade fått en 5:a om jag inte hade lyckats klanta mig på några uppgifter. Nåväl, en 4:a är inte fy skam det heller.

Det var trevligt på farfars födelsedagsmiddag igår, jag säger bara en sak: efterrättsbuffé, det var inte dumt alls.

Det var ju lite tråkigt i lördags när jag inte var på topp och var hemma från jobbet och satt hemma och möglade. Då återupplivade jag en gammal klassiker, nämligen Civilization 3, det spelet är verkligen ett av de bästa någonsin, få spel som jag kan sitta lika länge framför datorn med. Har nästan erövrat världen med det grekerna, ska bara bygga rymdraketen så är det i hamn.

Elfving har ju pratat en del om hur bra Håkan Hellströms nya skiva är, så jag gav den faktiskt chansen, och den var inte så pjåkig, fast har inte hunnit lyssna igenom den så mycket än så ska kanske inte uttala mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Håkan Hellström? Det finns bara ett fel... han kan inte sjunga!

Anonym sa...

Ett väldigt intelligent uttalande Andreas. Uppenbarligen kan han det, och dessutom har han uppenbarligen en hel del andra kvaliteter också eftersom han tyvärr är sveriges största artist just nu.

jhallberg sa...

käre broder, i typ 5 år lyssnade jag på hårdrock, tror du verkligen jag hör nån skillnad? :D

Anonym sa...

Hoppsan vad känsligt det ämnet var :-) Jag släpper det men vidhåller att han inte kan sjunga, däremot är han säkert både intelligent och framgångsrik.

Jocke - jag känner ingen sorg för dig i Göteborg ;-)