2008-04-13

9 jävla dagar utan fotboll

Så, hemma från Halmstad igen, och snart måndag igen som vanligt. Det var skönt att inte jobba något den här helgen, men det blir lite värre med det om en vecka. Om någon kan slå min fredag så tycker jag synd om er, har skola + jobb sammanlagt 17½ timmar, börjar 08:30, slutar 05:15 med lite paus emellan.

Erik verkar tycka att jag är lite för upptagen på helgerna, han skrev precis det här på msn:
Erik(8) säger:
hallå
Erik(8) säger:
händer i helgen
Erik(8) säger:
paxar dig

Väldigt charmigt, tyvärr jobbar ju som sagt, men det är inte ofta någon är så festlig på msn. Hmm... har inte så jättemycket mer roligt att skriva, förutom att jag kommer få en större datorskärm snart, morsan och farsan ska få min nuvarande som ju är en tv. Och om någon vill komma och se på min nya stora tv så är det bara att boka in Champions League-semifinalerna 22-23 april, be there or be square. Tjingeling.Mrs. Norris ute på gräsmattan i Halmstad och busar.

Inga kommentarer: