2008-01-16

Redan onsdag? Håll i hatten!

Jag ska kila iväg till jobbet om en stund men jag har lite tid att slå ihjäl så tänkte passa på att hålla liv i den här stackars bloggen. Sensationellt nog ska jag också ha med lite bilder i det här inlägget, tänkte visa vad jag ska köpa för grejer (från IKEA) till min nya lägenhet:
























Översta bordet till köket och nedersta framför soffan i rummet. Jag vet att jag hade lovat att ta kort på mina fullpackade flyttlådor också men det gick upp för mig att det inte var så intressant att fota. Funderar lite på att eventuellt någon gång i framtiden skaffa en tv till lägenheten också, men det känns lite som om jag inte kommer ha råd med det jag vill ha för tillfället, märkesbög som man är när det gäller den sortens prylar.

Lite halvtaskig timing att jag ska bli tvungen att jobba ikväll, de kommer nämligen nån snubbe och ska besiktiga lägenheten imorgon inom det otroligt snäva tidsintervallet 8-16, gött att ligga och sova då. Kommer dock inte skada med lite extra pengar från jobbet när den dyrare hyran ska betalas. I alla fall, jag måste springa nu, håll till godo med den här så länge:







2 kommentarer:

Anonym sa...

IKEA for life :)

Anonym sa...

jag såg faktiskt fram emot att se dom där flyttlådorna :<

jag kan rekomendera samsung 40" lcd. =)