2008-01-24

Internet är back in business

Nu har jag äntligen fått mitt internet från ComHem. Det kändes verkligen som sju svåra år innan jag fick mitt modem hemskickat, men i själva verket var det bara ett par dagar, så det var väldigt snabbt jobbat av dem.
Jag kollade på handbollsmatchen förut också, väldigt spännande, ett tag trodde jag verkligen att Sverige var tillbaka i gammal god form som på 90-talet. Men det var ju en bra och spännande match åtminstone, svårt att göra mål sista 10 sekundrarna i varje match. Det värsta var dock att min aggressiva satsning på unibet på att det skulle vara oavgjort både i halvtidsvilan och i slutresultat inte gick hem, hade gett 60 gånger pengarna annars.

Varit hemma från skolan både idag och igår nu, varit lite kass med en förkylning, men nu är jag bra igen känns det som, vilket är bra, för imorgon är det filmfestivalens invigningsfest på trädgårn med Karin, Elfving och Pettersson, och den vill jag inte missa för de biljetterna var inte gratis.
Sen blir jag tvungen att flyttstäda mitt gamla rum borta på Johanneberg också, det kommer bli lite segt, men med lite tur får jag träffa Mikael i alla fall. Blir nog tvungen att bläddra lite i mina nya kursböcker också på grund av nämda frånvaro.
Om det var någon som var intresserad av de borden som jag skulle köpa på IKEA så blev det så här, matbordet var inte inne så blir tvungen att vänta några veckor innan jag kan köpa det, vilket inte är så skoj, det bordet jag har nu räcker med nöd och näppe för två personer. I alla fall så köpte jag soffbordet, och det blev så här snyggt:
Om det är nån mer som ska till trädgårn imorgon kväll så ses vi där, puss å kram.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh, en soffa! nice work =)