2008-01-19

Flytten avklarad, kom och hälsa på för fan!

Nu har jag spenderat hela den här dagen med att flytta all skit från Johanneberg till Lunden. Det är obeskrivligt skönt att äntligen ha ett eget kök och en "stor" lägenhet. Har dock inget internet än så är inne på en grannes oskyddade nätverk och lånar lite bandbredd. Nu saknar jag bara de två borden som jag nämde i förra inlägget, men de ska införskaffas imorgon. Så i natt ska jag sova i en 160-säng istället för 90, och imorn ska jag vakna och gå upp och göra frukost och äta den I KÖKET!
Jag har börjat spela både gamla goda Half-Life och Dungeon Siege på sistone, inte bra alls, hur fan ska jag hinna med det? Nu börjar ju skolan på måndag och jobb på det varannan helg. Aja, det gäller väl att prioritera.
Orkar inte skriva så mycket här idag, hade tänkt slagga istället, men har åtminstone tagit en bild på lägenheten. Mer än så orkar jag inte ladda upp, för det går omänskligt slött på det här nätverket. Håll i hatten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha... och hur jag än läser kan jag inte hitta något om "Tack Mamma, Pappa och Andreas för hjälpen med att flytta all skit! ;-)
/Andreas

Anonym sa...

väntar med spänning på att inbjudningskortet ska dimpa ner i brevlådan :)