2009-03-17

Utmaningen

Blev utmanad av Anna för ett tag sen att skriva 8 saker om mig själv som ni kanske inte vet. Jag tänkte att det börjar väl bli dags att få det gjort:
  1. Min absoluta favoriträtt är tortellini med kidneybönssalsa. Ja, det låter flådigt, men det är bland det enklaste som finns att tillaga, och jag äter det typ 3 gånger i veckan.
  2. När jag och Karin skaffar en katt tillsammans så SKA den heta Kosmoskatten (från Dr Snuggles).
  3. Under mitt första halvår som jag bodde i Göteborg käkade jag pizza ungefär lika ofta som jag äter tortellini nu för tiden (jag undrar vad som är nyttigast).
  4. Garderoben som står hemma hos Karin nu fick jag montera, och det tog 11 timmar totalt. För en jävla IKEA-garderob. MEN det finns en förklaring, men den orkar jag inte dra.
  5. Min favoritskådespelare är Christian Bale.
  6. Det finns ett enda Seinfeld-avsnitt som jag inte har sett minst 3 gånger, och det blir en hel del tv-tittande det.
  7. Öl är så jävla äckligt, jag kan verkligen inte dricka skiten! Jack och Cola ska det vara!
  8. Det krävdes ett sjunde försök innan jag satte min första mattetenta på Chalmers.
Sådär, håll till godo, och känn er inte alltför chockade!

4 kommentarer:

Anonym sa...

1,6,7,8 visste jag redan. MEN till den stora frågan, vad är kidneybönssalsa?

jhallberg sa...

det borde du väl veta om du redan visste om 1:an? :D

Anonym sa...

whoops, det blev visst ett fel. Det ska vara 3an och inte 1an...

jhallberg sa...

det förklarar saken!