2009-03-21

Lördag

Jag är så trött på mina grannar nu... vaknade av att två stycken spelade musik extremt högt. Jag trodde sånt mer hörde till när man bodde bland andra studenter, men när jag bodde i korridor så var det aldrig nån som störde med hög musik. Sen så är det ju svårt att klaga när klockan är 11 på en lördag, men fruktansvärt irriterande när jag jobbat och behöver sova. 4 timmars sömn är lite i underkant när det är jobb nu i natt igen. Det är tur att det inte är lönehelg. Missar Frölundas match med ganska skön marginal ikväll också. Färjestad - Skellefteå spelar 16:00 så den går ju att se, men den är inte intressant. Frölunda däremot, då är det nedsläpp 19:00, som passar bra med min buss till jobbet som går 19:01. Håhå, bara det inte blir förlust på hemmaplan nu så är jag nöjd.

1 kommentar:

karin sa...

skriv mer. hur ska du annars kunna bli bloggkändis?