2008-12-18

Aldrig mer matematisk analys?

Jag tror att jag äntligen har klarat av Matematisk analys nu. Tentan idag gick faktiskt bra, det kändes som att Lars för en gångs skull gjort en ganska enkel tenta. Om inte den här blir godkänd, blir jag aldrig godkänd i den kursen tror jag. Tråkigt bara att resultaten från den här tentan och den i tillverkningsteknik dröjer till mitten av januari. Mer eller mindre jullov nu i alla fall, har förvisso en tenta imorgon men den kommer inte gå i vilket fall som helst så det är frågan om det ens är värt besväret att gå dit.

Igår kom äntligen Guitar Hero-gitarrerna som jag hade beställt. Det är verkligen det perfekta partyspelet. Gick oväntat bra att koppla in dem till datorn också, är ju Xbox360-gitarrer egentligen.

Nåväl, nu är det typ jullov, åtminstone de 2 saftiga tentorna avklarade nu, äntligen!

1 kommentar:

Filip Olsson sa...

grattis!!!!!!!!!! skönt o vara ledig :) vi får hitta på nåt i dagarna, är på orust nu o hemma fram till typ 26e decemeber! kramisssss!!