2008-08-26

Sjuk sista lediga veckan innan skolstarten

Det blev inget OS-guld i Matematisk Analys. Våra två veckors förberedelser var inte mycket värda när det visade sig att Lars hade gjort en mycket svår tenta. Har förvisso inte fått resultatet än, men har verkligen inga förhoppningar om att det skulle vara godkänt. Efter tentan åkte i alla fall jag och Karin till Stenungsund, för vi var bjudna till bröllop på lördagen ute på Tjörn, vilket var mycket trevligt, men det var lite synd om Karin för hon kunde inte dricka något den kvällen. Sedan hade vi trevlig middag i söndags med familjen, och framför allt min brors familj, så jag fick träffa mina brorsöner lite också.

Tyvärr vaknade jag igår och kände mig lite dålig, och nu har det växt fram till en stor förkylning. Känner mig dock lite bättre idag, men egentligen skulle jag ha jobbat ikväll, så nu missar jag några välbehövliga slantar. Särskilt som att jag just idag gjorde av med en hel del då jag hämtade min nya dator, som Komplett.se lyckades få färdig länge innan de hade utlovat. Så nu finns det ju nåt att roa sig med när jag måste vara hemma och ta det lugnt. Elfving tyckte att jag skulle börja spela World of Warcraft nu med min nya dator, men det blir inget med det. Jag tänker aldrig fastna i det träsket, jag testade betan när den kom, det räcker för mig. Det är illa nog att jag ska behöva vänja mig vid Windows Vista, har redan börjat bli tokig på alla ändringar de har gjort.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vista (L)!

Jag kommer nog förbi någon dag för att kolla in skönheten! (inte dig utan datorn då alltså)