2008-08-13

Idag har jag varit och köpt en kattlåda och matskål till Karins katt Mrs. Norris (bild längre ner) som kommer hit på fredag och bor en vecka (till att börja med). Annars är det mycket omtentaplugg med Niclas och Petter nu, sen i måndags och varje dag fram till tentan 22e. Min frys har gått sönder också, så att jag var tvungen att slänga allt som fanns i den. Men imorgon kommer fastighetsskötaren och kikar på det och förhoppningsvis har jag en ny innan helgen, för de ska tydligen vara snabba på att fixa saker här.

Inte sett mycket från OS än så länge tyvärr, det krockar rätt bra med studierna, men förhoppningsvis kanske man kan få se lite av damernas fotbollsmatch mot tyskarna (har hört att den är på fredag). Har kollat på sport-nyheterna via Aftonbladet och Expressen under OS, och det var ett jävla liv när första silvret i cyklingen kom, men nu när andra kom idag så var det inte alls lika mycket uppståndelse. Kan väl eventuellt förklaras med att Aftonbladet och Expressen är två riktiga skittidningar som bara vill ha sensationer hela tiden. Mycket festligt tips för övrigt; kolla kommentarerna på Expressen, som man kan skriva till vissa artiklar. Jag har ännu inte hittat en kommentar som saknar stavfel. Hur som helst, kikade lite i mobilen också och hittade lite roliga bilder som kommer här:

Erik och Karin på Way Out West

Nobelgrillen (stans bästa kebab) stoltserar med den något suspekta stäningstiden "24:30"

Mrs. Norris ligger och sover i en fåtölj nere i Halmstad

Sigur Rós på Way Out West

Väntar på bussen med Erik, Patrik och Emelie (ja, till Way Out West)

3 kommentarer:

Filip Olsson sa...

FÖRST! samma minut!

schyssta bilder! :)

Anonym sa...

gud jag ser ut som en tranny!

Anonym sa...

Haha, helskön Evil monkey t-shirt ;P