2008-08-28

En stor dag!

En historisk dag idag, för första gången någonsin behövde jag inte visa legitimation på systemet. Det tog alltså bara drygt 1 år och 3 månader, och ett ansenligt antal besök på systemet innan det skulle hända. Och det visade sig att Chalmers tillhandahåller 64-bitars Windows Vista till studenter, men nu är det frågan om jag orkar formatera allt och fixa det, har precis kommit till rätta med allt känns det som. Vi får se, förr eller senare blir man ju tvungen.

Jag har upptäckt två nya bra album också, Sigur Rós senaste; Með suð í eyrum við spilum endalaust, och Conor Oberst soloalbum, fina grejer.

2 kommentarer:

Filip Olsson sa...

ge mig en orsak till varför du skulle vara tvungen att ha vista? :) det bara slöar ner datorn :) vi får väl se när jag kommer till västksuten nästa gång, =) kramis

Anonym sa...

du är för indie för mig, stud.