2008-06-17

Vem vill se på reprisen av Turkiet-Tjeckien med mig?

Mycket jobb nu, vilket inte är så skoj för då missar man massa EM-fotboll. Sista kvällen idag innan midsommarafton och midsommardagen, vilket inte heller blir nån höjdare eftersom Sveriges eventuella kvartsfinal mot Holland blir på lördagen.

I söndags följde jag med Andreas, Malin och Albin på Monster Jam på Ullevi, då de hade en extra biljett dit. Alltid kul med lite motorer och förstörelse. Första gången på länge som jag fick användning för min kamera igen, dessa bilder är dock inte tagna med min kamera, även om jag tagit den första:




Missade tyvärr Turkiet-matchen igår, hade varit väldigt kul att se den live med tanke på hur spännande den blev. Fick nöja mig med att ladda hem den och titta igenom snabbt på slutet när det var som mest spännande. Och dagens EM-tips: Holland och Rumänien till kvartsfinal. Man kan ju hoppas i alla fall.

2 kommentarer:

Filip Olsson sa...

fan vad manligt att kolla på monster jam! :D känns så himla wifebeater-amerikan-grej att göra :)

jhallberg sa...

det var ju rätt många som var där som hade kunnat flytta till USA och smälta in ganska bra i alla fall :)