2008-06-24

Snart en vecka ledigt

Kom hem från Steve Lukather på Trädgårn med Erik precis. Erik jobbar imorgon men beslöt sig för att sova över istället för att åka hem, så att han kunde ta en öl med mig innan konserten. Själv tog jag ett glas vitt vin, som Erik sa: "Du kan ju inte dricka vin, det här är en rockkonsert". Nu ligger han i alla fall och sover i soffan. Själv får jag vara uppe en stund till, jobbar ju imorgon så det gäller att bibehålla jobbdygnsrytmen. Vi fick bra platser i alla fall, längst fram till höger. Medelåldern var ganska hög, i alla fall om man jämför med mig och Erik. Det var en bra konsert, 2½ timmar höll den på. Steve Lukather är verkligen fantastisk på att spela gitarr, men jag föredrog ändå trumsolot som höll på i 5 minuter.

Jag tog lite bilder under konserten som jag tänkte lägga upp, och samtidigt hittade jag lite andra gamla bilder som jag tagit och glömt bort, så det kommer en fin liten blandning här:



Sverige - Slovenien på Ullevi, näst sista matchen innan EM.

Karins söta katt Mrs. Norris sitter på en stol och busar.

Jens Lekmans halvtimmeslånga konsert vid Hammarkullenkarnevalen. Mycket vacker, men kort.

1 kommentar:

Anonym sa...

that's super interesting kyle but... totally gay