2008-06-10

Programmeringsmästaren

Förut glömde jag vara mallig över att jag fick 5:a på programmeringstentan, vars resultat kom rekordsnabbt efter knappt två dagar. Jag tyckte att tentan gick lite sådär, men jag tror att hon rättade min tenta ganska snällt. Dock bara för mig verkar det som, gick inte riktigt lika bra för resten av klassen:

Betyg Procent
---------------
5---------13
4---------7
3---------24
U---------54

Det tog alltså bara 2 år för mig på Chalmers innan jag fick min första 5:a. Första 4:an kom ju med Mekaniken härom läsperioden, så det tog ju bara nästan 2 år. Nu ska jag diska, och sen ska jag åka till Karin och se på fotbollen, håll i hatten!

5 kommentarer:

Filip Olsson sa...

GRATTIS!!!!!!!!! :D

imorrn kommer jag till västkusten XD

Anonym sa...

haha, måste ha varit en lätt tenta då du precis fick en trea på förra programeringen ;) Låter lovande inför mitt stundande år! =)

Anonym sa...

Grattis btw =)

Anonym sa...

Set betyg = '5' where namne = 'Joakim Hallberg'
Print "Bra Jobbat :-)"

jhallberg sa...

andreas: haha det där är verkligen humor :)

fredrik: du ska få all information du behöver för tentan nästa år, jag har bara en fråga: vart ska jag skicka fakturan?

filip: du får komma hit och hälsa på snart!