2009-01-29

Snart måndag igen

Hur kunde jag ha missat det? Säsong 8 av Scrubs har redan varit igång hela 6 avsnitt, utan min vetskap, så det fanns en del att ta igen igår kväll. Den känns väl inte riktigt lika bra längre, men vad kan man förvänta sig efter så många säsonger. Trots allt helt okej, men jag hoppas verkligen det blir den sista säsongen.

Blev rätt kul i helgen även efter pubrundan. Såg Saw 5 på fredagen, kanske inte den bästa filmen som har producerats senaste året, men sällskapet var trevligt åtminstone. På lördagen var det födelsedagskalas för Karins kollega, vilket var riktigt kul. Aldrig förr har jag sett någon dricka så mycket Jack Daniels som födelsedagsbarnets bror lyckades dra i sig. Festen avslutades på Valand, som kanske inte riktigt är stället för mig, men det var kul ändå. Slapp till och med köpa bakfyllekäk dagen efter, eftersom morsan och farsan kom in till stan och hälsade på och bjöd på mat.

Ikväll blir det fest igen... eller ja, fest och fest, det är kick off för mentorsprogrammet på Lindholmen, som jag, Niclas och Petter ska vara med i. Så ikväll får man träffa sin mentor för första gången, ska bli spännande. Ska försöka klämma in en löprunda med Fredrik innan jag ska dit, om han lyckas masa sig hem från skolan nån gång.

Sen blir det en riktig återträff imorgon verkar det som, när det är poker hemma hos Patrik. Och det verkar som om nästan alla i gamla fina pokergänget kan komma, förutom Filip som är i Kalmar. Ska bli riktigt kul i alla fall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om Eriks pengar tar slut och börjar satsa sin dator, lägenhet, kropp eller flickvän är det nog dags att avsluta spelandet!

jhallberg sa...

haha, en lägenhet hade inte varit dumt att vinna :D