2009-01-12

Äntligen måndag

Idag var det alltså dags för tentan. Förutsättningarna var långt ifrån optimala, med på tok för lite studier och jag somnade runt 03:30, inte så bra när man ska upp vid 7. Nåväl, den gick hyggligt med tanke på omständigheterna men det är tveksamt om den blev godkänd. Men jag fick i alla fall ett bra besked idag, tentan i matematisk analys var rättad och jag blev godkänd, med marginal till och med. Blev tvungen att lägga mig igen när jag kom hem från tentan, så jag har fortfarande bara lyckats prestera en enda dag i år som jag har gått upp innan 13. Och nu så ska jag ju jobba hela helgen så det är ju ingen idé att vända tillbaka dygnet. Niclas hade i alla fall lyckats sova ännu mindre än mig nu i natt innan tentan, ganska imponerande trots allt :)

Fikade med Anna på Nordstan idag också, det var inte igår jag såg henne direkt, mycket trevligt!

Och resten av den här dagen kommer bli Guitar Hero-duell med Fredrik!

1 kommentar:

Anonym sa...

kul att se dig oxå! :)