2008-11-05

Nedrans rapporter

Hmm jag skriver alldeles för sällan här nu för tiden, jag vet inte riktigt vad som här hänt. Sen senast har jag i alla fall fått min första julklapp för i år. Det var Karin som gav mig en iPod Nano 16GB i fredags, PRECIS vad jag hade önskat mig. Egentligen hade jag tänkt mig en grön, så att den matchar min shuffle, men som Karin påpekade, nu kan jag se skillnad på dem. Hur som helst är det underbart med en riktig iPod, en shuffle räknas liksom inte riktigt. Tydligen ska det gå att se på film på den lilla rackaren också, men det är svårt när den i princip inte stöder några videoformat.

Hade laboration i plastisk bearbetning i måndags också, som det ska författas en spännande rapport till. Dessutom har vi en kurs där det ska skrivas en rapport på engelska, var kom alla dessa spännande uppdrag från egentligen? Och det verkar som att det är ungefär 2 veckors väntan innan resultaten från tentorna tillkännages. Jag kommer bli galen innan dess.

Inga kommentarer: