2009-02-02

Äntligen måndag

Som vanligt efter helgen så blir det måndag. Inte extremt jobbigt, jag hade besök av både Karin och Mrs Norris igår. Mrs Norris är för övrigt kvar och ligger och sover som en liten boll i soffan.

Efter en hyfsat rolig och en hyfsat tråkig föreläsning på Chalmers idag så fick vi äntligen tillbaka resultatet från tentan i Industriell ekonomi och organisation. Jag var förvisso inställd på att det skulle vara underkänt, men jag var mycket närmare godkänd än vad jag hade väntat mig, 29,5 poäng när det behövdes 32. Tyvärr så nära att det är retsamt att jag inte klarade den, men nu blir ju inte omtentan någon större utmaning i alla fall. Niclas hade lika stor marginal till godkänt han, men från andra sidan tack och lov. Tur i alla fall att kursen har mer än dubbelt så många omtentor som det brukar vara.

På torsdag ska jag och farsan på klassisk konsert här i stan, det ska bli roligt. Kulturaktiviteter med farsan brukar annars mest bli hockeymatcher, så det blir lite annorlunda!

Inga kommentarer: